Howrsepalsta

Keskustelua ja mainostusta

Manga ja anime

Yleistä keskustelua kaikesta

Manga ja anime

ViestiKirjoittaja Noir » 14 Joulu 2018, 19:27

Tämä aihe kuuluu varmasti jokaisen foorumin aiheisiin. Eli keskustelua kaikista animeista ja mangoista. Mitä mangaa luet? Oletko katsonut animea? Milloin tutustuit suosikkisarjaasi ensimmäisen kerran?

Oma suosikkini valtavasta mangatarjonnasta on ehdottomasti Ginga. Olen kerännyt sitä vuodesta 2010 kun Hopeanuoli alkoi ilmestymään suomeksi. Weed-animeen tutustuin vain vähän ennen Hopeanuolta. Tällä hetkellä omistan kaikki tähän asti suomennetut Takahashin mangat ja keräyksessä on Orion, joka tosin neljän osan päästä loppuu. Gingan lisäksi minulla on kaikki neljä Doubt-mangaa, kaikki 12 Darren Shania sekä kolme Kirjeitä koirien maasta -mangasarja, jossa on kolme osaa.

Animeita olen katsonut huomattavasti vähemmän. Oikeastaan vain Weed, GNG ja Sword Art Online. Anime-elokuvista olenkin sitten katsonut melkein kaikki Hayao Miyazakin upeat leffat.
Noir
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Manga ja anime

ViestiKirjoittaja Mylkah » 18 Helmi 2020, 10:44

Manga: Naruto - I could go on and on so lets just say this is my opinion

Anime: One Piece... no wait the OP anime is just bad not overratedNaruto - the show is like 80 filler
Mylkah
Varsa
Varsa

Paluu Yleinen keskustelu