Säätäminen on vaikeaa XD

Yleistä keskustelua kaikesta

Säätäminen on vaikeaa XD

ViestiKirjoittaja beata » 14 Joulu 2018, 17:34

Hejsan kaikki howrsepalstan henkilöt cx Olinko ainoa, joka ei osannut käyttää tuota aikajuttua, hmmhh.. oliko siinä edes minkäänlaista Suomenaikaa, sillä en osannut katsoa XD (tai sitten olin sokea, uskon tätä vaihtoehtoa). Tää näyttää ihan oudolta, sillä vaikka kello onkin sen 17.29 (kun tätä kirjoitan), niin silti tuo kellomikälie oli jotain 0:30 tms. Toivottavasti saan sen toimimaan, sillä aivokapasiteettini ei riitä kellonaikoijen muuntamiseen.

Puhuin siitä rekisteröitymisjutusta tossa XD

Mites teillä meneepi? Mulla menee ihan mukavasti :3

Anteeks jos oon kirjottanu tän jotenki väärin ;-;
beata
Varsa
Varsa

Re: Säätäminen on vaikeaa XD

ViestiKirjoittaja Noir » 14 Joulu 2018, 17:52

Suomen aikavyöhyke talviaikaan on [UTC +2] eli sen pitäisi olla siinä oletuksena. :D

Ja minullakin tämä oli alkuun säätämistä, koska tämä on ensimmäinen foorumini ikinä. Mutta kyllä tästä vielä kehitytään. Onneksi phpBB:llä oli melko hyvät ohjeet niin sain luotua noita keskusteluaiheita sekä logon tuonne ylös. Ulkoasu nyt ei ole howrsemainen kun on sininen, mutta en saanut vaihdettua sen värejä niin olkoon nyt sitten sininen x)
Noir
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja beata » 14 Joulu 2018, 18:27

Uiuiui, miksiköhän mulla oli sitten joku ihme, tai sitten vain olin klikkainut turhaan väärin XD Mahto olla hirveetä säätämistä säheltää tämmöne aikaseks, mutta mahtavan mukava tää paikka on. Oliks toi sininen tausta ihan oletuksena?
beata
Varsa
Varsa

ViestiKirjoittaja Noir » 14 Joulu 2018, 19:11

Ei, tämä on toinen teema kuin se joka on oletuksena tällä foorumilla. Se oletus oli paljon vaaleampi sininen ja tämä foorumiosio oli leveämpi.
Noir
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Yleinen keskustelu